Verzending & levering

Zodra jij je bestelling hebt geplaatst gaan wij aan de slag om de producten zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Je ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail wanneer je bestelling correct is afgehandeld. Vervolgens als je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.


Track & Trace

Wij bieden je de mogelijkheid om je pakket te volgen, zodra deze ons magazijn heeft verlaten. Dit doe je door de track & trace link in te vullen op de website van de bezorgdienst. Jouw persoonlijke track & trace link kan je vinden in de verzendbevestiging.


Gratis bezorging

Bij Trend Meubilair sta je niet voor onverwachte extra kosten. Zo hoef je dus ook geen rekening te houden met mogelijke verzendkosten boven op het totaalbedrag. De verzending is voor jou helemaal gratis!

Op alle producten in onze webwinkel geldt gratis verzending in Nederland en België.

Voor overige landen gelden wel extra bezorgkosten afhankelijk van het afleveradres en bestelling. Graag hierover contact op nemen met klantenservice.


Levertijd

Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je producten in huis hebben. Daarom zorgen wij van Trend Meubilair voor een snelle levering. Dat betekent vandaag besteld is morgen in huis. * 

*Let op: banken hebben een levertijd van ongeveer 10 weken vanwege productietijd.

Vertraagde levertijd

Wij maken een belofte met jou. Vandaag besteld is morgen in huis en daar kan je gewoon vanuit gaan. Komt het dan nooit voor dat het misschien toch mis gaat? Bijna nooit. Als het dan toch een keer mocht gebeuren, dan doen wij er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.


Je was niet thuis, wat nu?

Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kan je contact opnemen met de desbetreffende logistieke partner voor een nieuwe afleverdatum. In de meeste gevallen wordt er een brief achtergelaten door de bezorger.


Flatwoning

De bezorger is niet verplicht om in een flat tot aan de deur te leveren. Een chauffeur kan het wel doen maar kan nergens toe worden gedwongen. Onze logistieke partners leveren van deur-tot-deur en de deur van de portiek en/of gallerij is dan de deur welke wij hierbij bedoelen.


Controleer je pakket!

Zorg ervoor dat jij altijd even een korte inspectie doet bij het ontvangen van je bestelling. Zo weet jij direct of er iets mankeert aan jouw bestelling. Schrijf op je leveringsbon welke uitwendige sporen van schade er zijn voordat je deze aanvaardt. Laat het onze klantenservice zo snel mogelijk weten, dan kunnen wij er ook snel mee aan de slag.

Als een product bij de levering beschadigd is, willen onze klantenservice het probleem graag binnen 24 uur willen weten. Wij zullen dan zorgdragen voor vervanging van het product. Vermeld in alle gevallen het ordernummer.

Waarschuwing: Artikelen moeten VOOR de montage gecontroleerd worden. Indien er schade is gevonden tijdens of na de montage, kan het artikel niet worden gemonteerd. Controleer daarom altijd even of alle onderdelen compleet en schadevrij zijn voordat je gaat monteren.


Annuleren

Het kan natuurlijk weleens voorkomen dat je toch je bestelling wilt annuleren. Geen probleem. Het annuleren van je bestelling is kosteloos, zolang deze nog niet is verstuurd. Wil je toch annuleren nadat je bestelling is verzonden? Dat is nog steeds mogelijk, weiger de bestelling zodra de bezorger voor je deur staat. Wij zullen je aankoopbedrag terugstorten op je rekening, nadat wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen.