Om het voor jou zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken hebben wij onderstaand per betalingsmogelijkheid aangegeven wat je kan doen indien jouw betaling mislukt is.

 

Mijn iDEAL betaling mislukt?

Diagram

Mijn Creditcard- of PayPal-betaling wordt geweigerd?

Het kan zo zijn dat je jouw bestelling wilt betalen met je creditcard of PayPal account maar dat je vervolgens het bericht krijgt dat de betaling geweigerd is.

Zowel creditcard- als PayPal-betalingen zijn een veel gebruikt betaalmiddel voor fraudeurs. Om die reden worden betalingen die via deze betaalwijzen worden verricht, middels een groot aantal objectieve criteria automatisch gecontroleerd. Een aantal voorbeelden zijn:

  • De CVC code of vervaldatum van de creditcard is niet goed ingevuld;
  • De Wi-Fi locatie vanaf waar de bestelling en betaling plaatsvindt, betreft een Wi-Fi locatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Doordat de controle automatisch en op basis van een aantal objectieve criteria plaats vindt, kan het helaas voor komen dat jouw betaling onterecht geweigerd wordt. Trend Meubilair heeft geen inzage in wat de reden is voor het weigeren van jouw specifieke betaling en kan de geweigerde betaling ook niet terug draaien. De bestelling zal direct geannuleerd worden.

Wij begrijpen dat het weigeren van jouw creditcard- of PayPal-betaling vervelend kan zijn, onze excuses hiervoor. Het positieve nieuws is echter dat door deze controles er enorm veel fraudeurs gedetecteerd worden en daardoor zowel onze klanten als Trend Meubilair zelf beschermd worden tegen oneigenlijke betalingen.

Wij begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst wilt nemen, en dat willen wij ook. Je kunt daarom direct en gemakkelijk opnieuw jouw bestelling plaatsen en deze vervolgens met iDEAL of via een vooruitbetaling betalen. Als wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag via contact@trendmeubilair.nl of 085-12345678.